pandopad1

Primena PandoPada u automobilskoj industriji

Najmodernije marketing tehnologije od sada i u Srbiji. Upoznajte PandoPad

Veliki sam pobornih novih tehnologija. Volim sve tehnologije i gadget-e koji koji olakšavaju čovekov rad. A predamnom se našla sjajna nova tehnologija koja olakšava prodaju vozila. Zato sam i želeo da posvetim ovaj blogpost intervjuu sa Miodragom Radičevićem koji će ispričati celu priču o PandoPadu.

Početak

Tri godine od nastanka projekta i poslovanja na pet kontinenata, kompanija Pandopad je u drugoj polovini 2013. započela svoje aktivnosti i na srpskom tržištu. Zahvaljujući iskustvima iz sveta, očekujemo da će moći da odgovore na potrebe klijenata i kod nas. Konkretno nas zanima mogućnost primene u auto – industriji i šta domaći prodavci mogu dobiti zahvaljujući aktuelnim modernim tehnologijama.

pandopad1

PandoPad® Middle East Edition

“U Srbiji već nailazimo na pozitivne reakcije i aktivni smo u razgovorima sa kompanijama koje vide prednosti PandoPada i već pripremaju svoje projekte. Mi ulažemo prilično vremena i truda da bi razumeli potrebe naših klijenata, i da bi na taj način mogli da odgovorimo sa što više različitih opcija koje mogu unaprediti njihovu komunikaciju s tržištem”  kaže Miodrag Radičević iz business developmenta kompanije Pandopad.

Pre svega, predstavite ukratko PandoPad?

Radi se o velikim touch screen ekranima, poput velikih tableta, koji imaju puno aplikacija s kojima ljudi vole da se zabavljaju u javnom prostoru. Na njima se izuetno lako komunicira sa potrošačima. PandoPad je fleksibilan i jednostavno upravljiv. Težimo perfekciji, pa su takve i naše aplikacije. Futurističke i prilagođene potrebama klijenata.

PandoPad je zapravo jedinstveno i moderno DOOH (Digital Out Of Home), interaktivno i neinteraktivno Digital Signage rešenje za zabavu, informisanje, komunikaciju i oglašavanje u prostorima dostupnim javnosti.

Kako vidite PandoPad u automobilskoj industriji kod nas?

Pre svega hoću da napomenem da PandoPad ima svoju primenu u širokom spektru različitih industrija i sektora, pa tako i u automobilskoj industriji. Ako sagledamo današnje stanje na tržištu, u uslovima ekonomske krize i ako znamo da je smanjena kupovna moć potrošača na domaćem tržištu, postavlja se pitanje korišćenja najmodernijih tehnologija za komunikaciju koje će za rezultat dati kreiranje sasvim novog i zanimljivog sadržaja. Isto tako, PandoPad će se potruditi da svoj cenovni razred uspešno prilagoditi i ovom tržištu.

PandoPad otvara jedan potpuno novi kanal digitalne komunikacije i jedan je od prvih proizvođača aplikacija, kojima se upravlja dodirom, a namenjeni su javnim prostorima. Navigacija je napravljena u potpunosti po uzoru na iskustvo koje korisnici imaju na svojim tabletima ili smart telefonima, tako da je potrošačima taj ambijent već poznat.

Jedna od fantastičnih primena PandoPada je za prezentaciju automobila i svih vrsta vozila.

Takve se prezentacije vrlo često odvijaju u velikim prostorima trgovačkih centara, aerodromskih zgrada, na sajmovima, i naravno u prodavnicama automobila.

Sa desne strane je zidna instalacija dva Pandopada u multi pregledu video materijala

Sa desne strane je zidna instalacija dva Pandopada u multi pregledu video materijala

Šta bi bilo specifično u primeni PandoPada, nešto što do sada nije postojalo na tržištu Srbije?

PandoPad je interaktivno marketinško rešenje, a glavna prednost je vizuelno povezivanje sa uslugama i porukama putem dinamičkih sadržaja, koji privlače pažnju korisnika.

Ta interaktivnost na PandoPadu je jedinstvena i možemo podstaći korisnike da komuniciraju o modelima automobila, u realnom vremenu.

Naime, na velikim touch screen ekranima je moguće predstaviti opsežan multimedijski sadržaj za željene modele, koristeći galeriju slika, video materijal, 3D prikaze, QR kodove, prelistati kataloge sa specifikacijama i opremom, prijaviti se za primanje obaveštenja mejlom, pomoću integrisanog e-mail sistema  mogu obavestiti i svoje prijatelje o prezentaciji. Svaki od poslatih mejlova  sadrži marketinške poruke, nagradne kupone, pozive na akciju i slično.

 pandopad3

PandoPad će takođe direktno povezati korisnike i na društvene mreže (Facebook, Twitter, Instagram..) gde mogu deliti svoje objave i fotografije uz predstavljene automobile direktno i tako učestvovati u nagradnoj igri prodavca i distributera.

Svojom atraktivnošću, PandoPad inicira događanje, okupljanje oko zanimljivih sadržaja, izazaziva emotivne reakcije i zainteresovanost potrošača.

pandopad4

Celokupan brending materijal, se prikazuje interaktivno, zahvaljujući PandoPad aplikacijama, i na taj način se smanjuje trošak za štampana izdanja u velikim tiražima.

Kvalitetnom upotrebom se smanjuju komunikacijski, marketing i in-store advertajzing troškovi. Smanjuju se troškovi izrade štampanog materijala (branding material dobija značajnu ulogu zahvaljujući digitalizaciji) i distribucije u prodajne, oglašavačke i promotivne  kanale.

Već na prvi pogled, uređaj privlači pažnju. Koji su preduslovi na koje ste se oslanjali pri dizajniranju?

Dobro ste primetili. Ono što prvo upada u oči, jeste zaista visoka estetika ali ona ne kompromituje funkionalnost rešenja. S jedne strane smo ponudili vizuelno atraktivno rešenje, koje se idealno uklapa u enterijer svakog prostora, i bez obzira na dimenzije interaktivnih ekrana, osigurali smo dovoljno prostora za smeštaj opreme u unutrašnjosti jedinice.

Posebna pažnja je bila posvećena dizajniranju dostupnosti svakog dela ekrana i napravljen je da bi se njime mogao koristiti svako, bio on dete, visoka ili niska osoba, ili neko ko je u invalidskim kolicima.

Zastarelo poimanje info-kioska smo promenili u potpunosti jer u prošlosti smo bili osuđeni na nijanse sivih boja, a PandoPad je svoja kućišta ponudio u svim mogućim bojama, pozlatama i aplikacijama grafičkih folija, tako da nismo iznenađeni lepim reakcijama publike. PandoPad je moguće potpuno brendirati u skladu sa vizuelnim identitetom klijenata. Sem toga, tu je i ono što je primarno u PandoPadu –  softverska rešenja.

Standardne i specifične aplikacije, kao i sopstveni sistem za upravljanje sadržajem – PandoPad Manager®

Vrlo specifični soft Home Button istaknut u donjem delu ekrana, stilski napravljen iz logotipa kompanije, vodi nas iz svake od aplikacija do osnovnog desktopa s kojeg opet biramo aplikaciju koju želimo da pokrenemo. Po uzoru na tablet računare i PandoPad aplikacije funkcionišu bez zastoja, izuzetno fluidno i uz maksimalno iskorišćenje čitave površine.

Kakvi su vaši planovi za budućnost?

U budućnosti želimo da kompanije koje prepoznaju mogućnosti novih tehnologija i samim tim pogodnosti za sebe, uvedemo u svetske trendove i da potpuno prilagodimo naše delovanje na uslove poslovanja, koji su na snazi u Srbiji. Za širok sprektar grana industrije i svaku specifičnu delatnost, želimo da pokažemo i dokažemo fleksibilnost naših aplikacija, za potrebe klijenata.

Šta bi još poručili klijentima u Srbiji?

Poznato je da sve kompanije traže rešenje kojim bi se približili novim kupcima i godišnje se troši mnogo novca na slanje poruka i informacija potrošačima, a PandoPad je razvio marketing platformu da upravo promoviše te ideje i da taj proces napravi jednostavnijiim i bržim.

Inovirajte još jedan, potpuno novi kanal komunikacije. Komunicirajte o svojim proizvodima. Marketingu je neophodno inoviranje, personalizacija, humani pristup. Imate veliku priliku da se lako povežete sa potrošačima, koristeći najnovije digitalne tehnologije.

To je rešenje.

 

Zahvaljujemo se Miodragu na ovoj priči i želimo PandoPadu dosta uspeha na srpskom tržištu. Za više informacija o Pandopadu možete pogledati njihov sajt na  www.pandopad.com

Darko Vidić (Zverko)

  • Miodrag Radičević

    Darko, hteo bih još jednom da ti se zahvalim i da kažem da mi se dosta sviđa kako izgleda sve ovo na vašem sajtu :)
    Za sve zainteresovane, ako bude bilo potpitanja, tu sam da odgovorim.