Opel Corsa znak

CarZ Test Opel Corsa Turbo

Žuto, to je ono što prvo primetiš.
Ta vesela žuta boja, koja mu super stoji.
Priča je o Opel Corsi, u Turbo izdanju.

Više Opel modela sam vozio i ono što sam upamtio je:
dosadan dizajn i loša ventilacija (zamagljena stakla su im zaštitni znak).

I onda vidiš ovog mališana.
Opel Corsa Turbo

Sveže linije, karoserija kao da je spremna da skoči (pogotovo u verziji sa troje vrata),
enterijer koji unosi svežinu u tvoj dan.
Svaka čast dizajneru, uneo je novu energiju u Opelove modele.
Opel Corsa far

Kvalitet unutrašnjosti je za gradski automobil dobar (kontrolna tabla),
u nekim tačkama odličan (koža na volanu toliko prija da mi se sada mota po glavi),
a u nekim loš (dugmići za zatvaranje prozora su nepotrebno teški za korišćenje).

Kad smo već kod unutrašnjosti, sedišta su za pohvalu. To je nešto po čemu je Opel već duže poznat,
i ako su gradska kola osećaš da bi i daleko putovanje prošlo glatko.

Turbo motor (1,4l sa preko 115 konja) te mami (pogotovo u prvoj i drugoj brzini) da ga forsiraš, a prijatan zvuk ti dodatno potvrđuje “O da, voli da ga tako voziš”.

Opel Corsa maska

Opel se potrudio da udobnosti začine sa malo sportskog duha.
Uspelo im je.
Šteta što volan kvari taj doživljaj.
Suviše je lagan i umesto City dugmeta, koji ti volan još olakša i čini da manje osećaš ulicu,
voleo bih da vidim sport dugme za volan.

Opel Corsa Turbo – kola koja su nam pričinila zabavu da je bolje upoznamo.
Poštarević Opel Corsa Turbo
Što i sam test pokazuje:

PS: Fast-Fingers baku još nismo našli.

Tagovi:  , ,
  • milan

    Bolji i sladji test nisam skoro video. Svaka cast ljudi

  • basilik88

    Korse nikad nisu bile dosadne, narocito ne sad. Glavna prednost Korse nekad je bila ta sto je trosila kao upaljac. oko 5l/100km. A ove danas? Sve vise trose. Ne svidja mi se

  • PetarNS

    Pa vrhhhhhhhh bas sam hteo da kupim Corsu