car zlatibor thumb

Carz Specijal: Zlatibor

Šta wannabe-mafijaši vole da voze? Džipove, naravno. A studenti? Pa isto. Nema osobe na ovom svetu koja ne voli dobar džip. Ko priča drugačije, laže. CarZ ekipa testirala je Toyotu Land Cruiser i Toyotu RAV4 na Zlatiboru. Na tarmaku, na snegu, u blatu i na polu prohodnim putevima (hvala Putevima Srbije).

Zverko se stavio u ulogu mafijaša a Vlada studenta i prema tome voze pripadajući auto. Obišli su Vinariju Aleksandrović, odseli u Moni na Zlatiboru, bordali na Torniku i posetili staro selo. U međuvremenu su i zamenili automobile pošto ni jedan ni drugi nisu odstupali od svojih stavova po pitanju odnosa cene i kvaliteta i generalno koji je bolji.

TOYOTA LANDCRUISER

Tenk. U pravom smislu te reči. Oklopno komercijalno vozilo koje pokreće motor od 2,8 litara zapremine i 177 konjskih snaga, i automatski menjač. Najlepši tenk. Ogroman. Udoban. Prostran. Čovek od 120+ kila sedi (to jest leži) idealno udobno. Puna, executive oprema sa automatskom klimom, multifunkcijski entertaiment sistem sa ugrađenom navigacijom. Nažalost, ponekad ume da baguje, što se ne očekuje od auta koji košta 80.000+ eur, ali možemo oprostiti. Svakako, 4×4 je standard sa neverovatno pametnim sistemom automatskog podešavanja vozila prema terena na kojem planirate da vozite: sneg, tarmak, blato, kombinovano. Ne treba zaboraviti ni na ugrađenih 4 kamera, bočno, napred i nazad za potpunu preglednost prilikom pobeđivanja bilo kog terena. Nema mesta gde se može zaglaviti, i nema situacije iz koje se ne može spasiti. Naravno, Zverko je uspešno gepekovan i ostalo je još mesta za barem Vladu. Obrtni momenat je toliko jak da može čovek da ore sa njim. A ako uspete kojim slučajem da se (što je nemoguće) negde zaglavite, recimo na njivi, tu je grejanje volana i sedišta da vas ugreje na minus dvajes’. Neverovatan auto.

TOYOTA RAV4

Urbani mali terenac za svaku priliku. Iako nije pravi, sirovi terenac, odlično savladava mnoge prepreke. Uprkos nešto slabijem motoru od 2 litra zapremine i 150 konja sa automatskim menjačem. Nijednom se nismo zaglavili, na mestima gde se X5ice i ostali šminkerski pribori glave kao od šale. To je dovoljan razlog za kupovinu ovog terenca. Nije samo lep, već je zaista terenac. Iako mali. Možda nema grejače sedišta i volana, možda nema preklapanje srednje zadnje klupe, možda nema automatsko biranje modova za vožnju, ali zato ima srce. I dušu. Služio nas je odlično i zaslužuje poštovanje. I ima automatsko otvaranje gepeka. Što je skroz kul. I uspeo je Zverko da se gepekuje. Što je takođe kul.

ZAKLJUČAK:

Toyota SUV se bira i kupuje prema veličini piše.